FRAMTIDEN?

Ja nu på senare tiden har jag funderat mer och mer på min framtid, vad ska det egentligen bli av med mig? Har länge tänkt att jag direkt efter skolan ska fortsätta på högskola/universitet, för att bli av med det på en gång. Men problemet är ju att jag inte vet vad jag vill bli, så risken är stor att jag väljer fel och kommer senare på vad jag egentligen vill plugga, då har jag slösat bort flera år på något som jag kanske inte har någon nytta av. Och just nu känner jag att jag inte orkar, börjar redan bli skoltrött och jag går bara 2:a året, hur ska jag då klara av en universitetsutbildning?

Så därför har dessa tankar om framtiden kommit upp allt oftare, vad ska jag göra efter min gymnasietid? Min första tanke är resa, resa, resa. För jag vill upptäcka världen och jag kanske upptäcker vad jag vill göra under dessa resor, tänker på något annan utbildning som jag vill göra som jag inte skulle ha kommit på nu, eller ett arbete jag vill ha, ja vad som helst bara jag vet vad jag vill göra med mitt liv, för denna ovisshet är inte kul. Men det får ju framtiden visa, ironiskt nog, vad jag ska göra med min framtid. Men en sak är säker, resa SKA jag göra :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jane

Hallå där, undrar om det är du på bilden i min blogg??

Haha :)

2010-03-19 @ 07:57:20
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Jane

okej :)

Hahaha ja det vart ett jävla liv kring den där bilden ;)

2010-03-20 @ 11:43:54
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-11 @ 12:51:18
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0