BADHUS OCH PLUGG

ja igår var vi på badhuset i Älvdalen, de var först meningen att va skulle på experium, men så blev det inte, men lika kul var det ändå :) Det va jag, mamma, henry, syster Imber och kusin Linnéa som åkte från Särna, sen mötte vi upp Morbror Roger, kusinerna Albin och Rebecca i Älvdalen, en riktigt skoj heldag och jag kände mig som barn på nytt när jag och Imber åkte ruschkanan :D hihi

Idag har jag pluggat, så gott de har gått, känner mig inte riktigt frisk, trött och helt slut. Inte riktigt så jag vill spendera min fredag, men det måste göras..Men kläderna som jag beställde i onsdags har kommit, så det är jag glad över :D

nej nu drar jag, PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0