VERY WIERD

Idag sitter jag med läsloggar ist för franska glosor (som vi förövrigt inte hade förhör på, snacka om lättnad) och det går väl sådär, slinker in på facebook allt för ofta, jag har nog blivit allt för beroende av Facebook, som ni kanske märker? :P eller ja ni som inte känner mig har nog inte märkt det, men dom jag känner har nog det, eller? äh skitsamma man kan konstatera att jag är beronde BIG TIME och allt började när jag fick min mini-dator, efter har jag varit som fastklistrad vid den, pappa brukar säga att det är min nallebjörn, som jag inte kan släppa taget om :P hahah, måste ha den i min närhet hela tiden, eller nästan hela tiden, går ju i skolan och så, men annars sitter jag vid den varje dag..jag måste nog söka hjälp? haha

Men nog om mitt beroende, dagen förövrigt har varit slapp och bra, hade bara franska och företagsekonomi idag så då kunde jag och Linnéa gymma lite tidigare och komma hem lite tidigare, hann en sväng på stan också och införskaffade en sommarjacka, kanske lite förtidigt, men den var snygg och om jag skulle ha väntat hade den säkert redan varit slutsåld, så nu är jag lite fattigare, men nöjd ;) och psst, säg inget till pappa!! haha, han skulle nog tycka att jag var tokig som köper en sommarjacka i februari, men å andra sidan så kanske jag är det? gud va mycket hemligheter jag berättade idag, att jag både är beroende och tokig, hur ska det här sluta? :S haha

Och gud är förövrigt ett ord jag har börjat använda ofta på sistonde, jag vet ej varför men det blir bara så, jag är ju inte speciellt kristlig av mig:O på tal om ingeting ;) höhö

nej kanske ska sluta detta konstiga inlägg nu, så PUSS på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0