TORSDAG=LOOOOOOOV! :D

Ja idag fick vi äntligen lov! :D och det inledde jag med fika med Sandra! :) trevligt som vanligt :) blev en sväng på stan också, fick ju lön idag ;) så det blev en del inhandlat, härligt! hehe. Och imorgon ska jag äntligen klippa mig! vågar knappt säga när jag sist klippte mig, så ja det är välbehövligt, topparna är väldigt slitna nu...resten av lovet spenderas hemma i Särna, blir väl att jobba, kanske någon skotertripp, åka till experium i Sälen (:D), gå till tandläkaren :S och plugga..blir nog kul, fast jag jobbar och pluggar :)

Annars händer väl inte så mycket, slappar när jag inte har något plugg, nice! :D och det blir troligen en tidig kväll ikväll, känner mig supertrött..Ja finns väl inte så mycket mer att säga, så jag säger hej nu:) PUSS!

pirripirr..hihi


UPDATE: Såg precis för hur mycket jag hade spenderat mina pengar idag och OH SHIT! men man lever bara en gång ;) hehe och jag tyckte att de var nödvändiga inköp ;O hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0