JOBB, JOBB, JOBB, PLUGG OCH ÅTER JOBB

Ja de låter ju hemskt kul heller hur? men så kommer det att se ut ett tag framöver, och jag får direkt ångest för hur lite jag kommer hinna att umgås med vänner och familj, men får ta varje tillfälle jag får! :) och jag känner mig extra pressad i skolan just nu, när allt "stort" kommer, alltså som nationella proven, andra stora prov, uppsatser m.m. även om jag har haft det förut känns det som om det är extra mycket nu..och jag känner mig inte lika lugn som jag brukar göra inför prov, eller lugn och lugn, sansad! ;P hehe. och sen att man får sportlov nu spelar inte heller så stor roll eftersom jag måste plugga naturkunskap och styrketräning, men kommer att bli skönt att få sooova och få umgås med vänner iaf :)

Annars har dagen varit rätt sådär, varit i skolan, fick huvudvärk, kom hem och skulle skriva färdigt läsloggar som ska in på torsdag, men eftersom jag hade huvudvärk gick det inte, skippade spinningen idag, för huvudvärken, försökte bota huvudvärken med sömn och alvedon, men den höll i sig, oroade mig för provet jag hade igår, oroade mig för matten (som jag inte fattar nånting av) oroade mig för träningen, oroade mig för att jag stressar för mycket (?!), ja listan kan göras lång... så ja inte den bästa dagen, men imorgon är en ny dag med nya möjligheter! :)

Och imorgon passar jag på att ta en lite längre sovmorgon (skippar gympan) men åker till skolan lite tidigare ändå för att plugga matte, om jag fattar något, vill säga ;P hehe, så nu säger jag godnatt! :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0