HEMMA

hemma och slappar efter gårdagen, även om det inte blev så galet för min del (nyår har satt sitt spår) så är jag supertrött nu. Det var iaf en kul kväll igår, med kareoke och jag-har-aldrig och en hel hög med galna tjejer ;D  och snacka om hur skönt det var att inte vakna bakfull, men jag sänder en tanke till er andra tjejer ;) hehe

Idag blir det inte så mycket mer än att slappa, pappa ska fara iväg till sin kvinna, tjej, fjälla eller vad man nu ska kalla det, så jag blir ensam hemma idag, men jag är inte ledsen för det, för jag får tv:n HELT FÖR MIG SJÄLV!!! :D det är lycka det, haha och så blir det att mumsa i sig en massa godsaker :) och eftersom både jag och pappa är för lata för att laga mat idag så blir det hamburgare till mat idag ;D hehe, en riktig gottar-dag idag :)

Nej ska nog sätta mig framför tv:n en sväng nu, hade bra, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0