FRANSKA GLOSOR

ja nu sitter jag här med franska glosor vid min sida, som jag egentligen ska plugga på, men hamnar på facebook hela tiden, av någon konstig anledning ;) hehe, nej men franska är så himla tråkigt, speciellt om man har vår lärare, man lär sig ingenting och hon vet inte vad vi håller på med, för det mesta, men det är iofs rätt bra när man "glömt" att plugga på nått ;) aja, ska fjäska mig fram resten av terminen, det brukar gå bra ;) hehe. annars händer inte så mycket, färgade håret nyss, har blivit så ljust vid topparna eller ja det har det varit rätt länge men har inte orkat helt enkelt, har sett rätt dumt ut med mörkt i botten och ljusare brunt i topparna, men nu är det borta! :) så nu ser hela håret ut som min naturliga färg och inte bara i botten :) härligt!  och på fredag vankas det fest med flera härliga brudar, kommer att bli skitskoj :D nej ska väl fortsätta med mina glosor nu, ha de så bra nu, PUSS!


Så himla löjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0