DET VAR ETT TAG SEN SIST...

ja nu var det ett tag sen jag skrev, har liksom inte haft lust och planerade inte att jag skulle börja igen, men här är jag likt förbannat! ;D ja de va innan jul jag skrev sist, så det har hänt en hel del, men kommer inte dra upp allt här..hade iaf en bra jul :) och nyår kan man ju diskutera, men annars bestod lovet mest av jobb och sovning :) sen har det bara varit skola, träning, jobb, fast de är väl inte så bara, är så slut heela tiden, men jag har bara mig själv att skylla :) har även hunnit med en liten tripp till falun and Ingrid :D och jag känner mig ganska stolt då jag lyckades sätta mig på rätt linjebuss och kliva av på rätt ställe ENSAM! haha kände mig väldigt lantlig at the time, men så är det väl när man inte är van vid ett ställe ;P .Och sen kan jag ju berätta att jag har köpt Peace&Love-biljett!!!! wihooo, va kul det kommer att bli! :D längtar!! kan det inte bli sommar nu? börjar bli trött på vintern nu, fast vårsolens första strålar var nog framme lite idag, det värmde iaf bra :) så det står nog inte på, fast det känns så lååångt...

nej nu ska jag dra, ha de så bra, PUSS!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

haha ja, det var bra gjort att hitta hit ;D

puss!

2010-02-11 @ 16:16:17
Postat av: emma

haha det va de ja ;D puss

2010-02-11 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0