Onsdag :)

ja uppdateringarna är inte de bästa, men kan berätta att idag har jag gått 15 km! duktigt va? de va med idrotten så då slapp man en dag i skolan också, skööönt, med tanke på att onsdagar är långa dagar i skolan :) Vi gick från prästhomens ip (i mora) till Läde, vasaloppspåret :) och det tog ca 2 h och 40 min (om man räknar med den tid vi gick och inte med pauser och sånt) så nu känner jag mig skapligt duktig och tänker avnjuta en glass i min ensamhet :) de va väl det som har hänt idag :) oh ja just de, kom på att idag har pappas nya tv kommit, så de ska bli nice sen och titta på tv ;) hehe

ja men de va väl de jag hade på hjärtat idag, ni  får ha de så bra! :) puss!








kan bara skratta åt fånerierna och det är just va det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0