I Mora nu

eller ja har varit de i några timmar nu, världarnas krig är på i bakgrunden medans jag uppdaterar mig själv om vad som har hänt i internet-världen och tankarna kommer, eller ja det är tankar jag har haft en tid nu, tankar som att jag ska göra det som är bäst för mig själv, för det är ju ändå jag som bestämmer över mitt öde och man lever ju inte för alltid. Det har gjort att jag har återfunnit vänner och tagit beslut för mitt eget bästa. Och jag har dessutom blivit mycket starkare, jag tar ingen skit! allt detta är ett resultat av mycket negativt som har hänt den sista tiden och det har också gjort att jag har insett vilka jag kan lita på och inte osv. något som jag helst inte skulle ha velat insett, men nu är det som det är och inget går att ändra på det, har även insett att det finns människor till allt, inget jag vill gå in mer på, men så är det.

det här kanske blev ett flumm-inlägg och kanske det framstod mig som självisk, men det är jag inte, ja tycker att alla kan se sitt eget bästa men samtidigt ta vara på varandra, för man måste ju se till att man mår bra själv innan man kan "ta sig an" andra, enligt min åsikt. nej nu ska jag fortsätta se på världarnas krig och ni får ha det så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0