Har aldrig mått så bra

nej de är faktiskt sant, eller ja, va ett tag sen jag mådde så här bra som nu, för nu har ja en ljus framtid framför mig och känner mig väldigt positiv, great! och att man har underbara vänner gör ju inte saken sämre! :) och måste tillägga att de senaste dagarna har jag vaknat upp utvilad och glad och detta även när jag har gått upp 05.30! underbart! och idag känner jag mig lite extra duktig då jag har gjort matte och nästan gjort färdigt en engelska uppsats, de blev ju inga läxor igår, för ja hade  besök av Denise!<3 och det var riktigt roligt, lite prat, lite onyttigheter och mycket skratt, kan inte bli bättre än så :D hihi
Sen har det faktiskt inte hänt så mycket, det vanliga bara :) men nu måste jag gå och hänga tvätt! ha de så bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0