ett tag sen nu..

ja nu va de ett tag sen man skrev igen, men va ska man säga? har helt enkelt inte haft tid och när jag får lite tid över så vill jag va med mina vänner ist. Men iaf idag har de inte hänt så mycket, varit hemma bara och myst med lillasyster Imber, är ju inte så ofta man ser henne så då får man ju passa på :) och igår var jag på middag hos ingrid, sandra va där också :) riktigt trevligt! skulle vilja på byn ikväll igen (fest eller va de nu va :P) men så blev de ju inte! men kommer väl flera gånger :) händer inte så mycket annat, plugg och sånt som man måste ta tag i och imorgon blire det mora igen :) kort vecka den här veckan ;) hehe och sen blire fest på torsdag, wiho! tror att det kommer bli en riktigt trevlig kväll :)

men nu ska jag fortsätta se på American history x och ni får ha de så bra :)



<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0