vardagslycka!

ja ni vet den där måbra känslan man har när man har diskat, tvättat, ja gjort vardagsgrejjor helt enkelt och utan att skjutit på det utan bara gjort det, då känns det bra eller hur? och så känner jag mig just nu, lite sådär halvduktig, även om det har såå stor betydelse, för det är ju ändå sysslor som återkommer, men det känns så bra när man väl har gjort dem. Och dagen blir ju inte sämre av att Ugly Betty och Desperet Housewifes börjar idag! :D minst sagt spännande! hihi

Men har en sak som tynger mig, matten. Matte B suger! och att man har så korta lektioner hjälper inte, för när man väl kommer till ett tal som man behöver hjälp med så slutar man och man får det som läxa, som om man skulle fatta bättre då? nej, död åt matte b! men ska väl försöka mig på det ändå, läxa tills imorgon..

Ha det så bra nu alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0