Ute på stan idag..

Ja dagen har spenderats på stan och på stan har det spenderats pengar! hehe, fyndigt eller hur?;D har iaf haft en mys dag med Linnéa, vi har ätit/fikat och bara gått och kikat lite, köpte ett linne och en mössa, även en badring till Imber för att nästa vecka har jag lovat henne att vi ska till badhuset och bada! hehe, de ska bli skoj! :D och det här steget jag pratade om igår blir mer och mer verkligt, känns verkligen bra! men kan fortfarande inte berätta vad det är fören det är helt klart att jag ska göra det. Det är inget superhemligt så, men vill helst inte berätta förens det är klart. pirrar lite i kroppen bara jag tänker på det, hihi!

nej kanske ska hitta på något vettigt nu :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0