tjolahoppsansa!

hej på er alla därute, måndag igen och mycket plugg, har redan hunnit göra färdigt en bokrecension i engelskan idag, men måste även plugga till matteproven imorgon och på onsdag, kul ja! Men annars händer de inte så mycket, hade en trevlig helg hemma i särna, på fredag var ja och lillasyster på badhuset, och ja de gick väl sådär för henne i början, hon är inte van med badring, så de måste ha sett kul ut när hon klängde sig fast vid mig med badringen! haha, men sen gick de bättre för lilla pluttan :) ska nog kanske dit nu på fredag också, kul! :) och sen fick vi ju besök av kusinerna Rebecca och Linnéa på lördagen, som sov över. så de blev mycket stimm och bus :D hehe. Och jag får inte glömma att jag träffa katten också, en riktig söt buskatt, men hon var lydig och gosig också, vill bara hem igen och gosa med henne nu, men de går ju inte och de som är ännu tråkigare är att de inte är vår katt, utan hon ska tillbaks till Andreas sen när han har slutat med jobbet (när de händer). buhu :( men de finns större sorger här i världen och det är ju inte helt omöjligt att skaffa en katt sen, eller hur mamma??? ;P hehe men nu lär jag ta tag i pluggandet! :)

PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0