tjolahoppsansa

hej! sitter här och luktar på mig själv, ja de där lät knäppt :P men har köpt en ny hudkräm som luktar så in i bomben gott! den luktar vanilj och bakelse, typ muffins, mmm så gott, vill bara äta upp mig själv! haha, nej men den luktar väldigt, väldigt gott :) skulle kunna skriva ett helt inlägg om hur gott det luktar, men de ska ja inte göra ;) kan berätta att de blev inge bad med syrran, kände mig inte helt frisk, så vi får ta det en annan gång :) och helgen blir lugn som sagt, men börjar bli lite sugen nu! de va ett tag sen sist, eller ja en månad sen :P men de känns väldigt länge sen..nej kanske ska ta och lägga mig nu, så man orkar med morgondagen, blir att hälsa på de vilda kusinerna, så då kan man behöva lite extra energi ;D hehe nej godnatt på er! :)


Blev sugen på muffins nu, efter att ha luktat på mig själv lite ;P hahaha. Visst ser det mumsigt ut?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0