hmm

Hej på er alla där ute:) hur mår ni? själv är de inte så bra, har ont i huvudet och i bihålorna och har väldigt dåligt samvete för att jag inte har pluggat nåt idag och dessutom inte tränat, hittar ingen inspiration till det. Och de kanske inte är så smart att träna om man inte mår bra, men  ja vill och varje gång jag missar ett träningstillfälle får jag dåligt samvete, har mer press på mig i år att träna i och med att jag har styrketräning som mitt ind.val och då måste man ju träna för att få betyg och det sätter verkligen press! men ska bli skönt med lov nu, så man kan vila upp sig och tänka på annat så att man kan ta nya tag efter lovet :) nej nu är det DH som gäller, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0