Helgen som var

Ja uppdateringarna är inte de bästa, fullt upp! men tänkte skriva lite om helgen med början i torsdags ;D hehe och ja det var en väldigt kul kväll, börja med att jag och linnea gjorde oss iordning i noret, sen for vi till Nattas place där förfesten var, mycket skratt och dansande! hehe, sen när vi skulle till Wasa så hade Linnea glömt sin biljett och fick lov att hämta den och vad kan ja säga, den bilturen var intressant! haha men väl på Wasa var skitskojj, träffa massa folk, dansade och hade kul, en kul kväll helt enkelt! :D sen så fick ju fredag bli sov dag :P haha, men lyckades ta mig upp och göra mig iordning för att hinna med  13.25 bussen till Särna, duktigt tyckte ja ;P sen när jag kom hem så myste jag bara med lillasyster och titta på tv. På lördan var jag med Pia och Denise en sväng, länge sen vi sist såg, så de va kul fast det var kort och måste tillägga att de finns inga tulligare personer än dom! haha. Sen på  kvällen blev det ju såklart körslaget, rösta som fan, haha :P kul att se dom man känner på tv :) och va dom va duktiga! Ja söndan blev pluggdag, lyckade läsa hundra sidor ur en engelska bok, bara för att skryta lite ;) och sen så blev det buss tillbaks till Mora, ja de va min helg de :)

och dagen idag har spenderats i skolan, hade prov som jag tyckte gick bra, vi får väl se :) sen så har jag skrivit färdigt en uppsats i engelskan, tvättat och bara stökat omkring, känner mig nöjd :)

oh ja just det måste berätta att det har flyttat in en liten missekatt hemma i Särna, fast bara tillfälligt, vi tar hand om den för att brorsan är borta på jobb. vill bara hem och gosa med den, fast vad jag har hört så vill den mest busa ;P hehe men nog är det mysigt med katter :) nej nu ska jag dra, ni får ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0