yees

Hej igen :) mår lite bättre nu, har druckit lite rörd cola (som är bra när magen krånglar) och ska försöka få i mig lite chips, har ju inte ätit nåt idag och måste få i mig nåt, kan inte få i mig riktig mat. och ooh så intressant va?, jag vet! men har ju inge bättre för mig så *host* men men va ska man skriva för mer som är intressant? jo att jag ser ett extreme home makeover program som jag minst sett två gånger förut! Ja de är så kul att vara sjuk, eller inte..Man tänker när man är i skolan att de skulle vara skönt att vara sjuk en dag eller två, speciellt när man har mycket, men de är varken kul eller skönt, det finns inget att göra och skolarbeten kan man ju praktiskt glömma, för det orkar man inte göra när man är sjuk och på tv:n går de inge kul på dagarna, bara repriser, så tråkigt! och på internet händer de inte heller så mycket för de flesta går i skolan eller är på jobbet, hm nej de är inte kul att vara sjuk! så nu vill jag bli frisk!


Med en vän som du<3 PUSS på Linnéa! och alla mina andra vänner!  det är ni som betyder mest, mina vänner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0