TISDAG

hej allihopa därute :) tisdag idag, vilket betyder skola, som vanligt då :) har varit en lugn dag, skönt :) och har bara en läxa idag, nämligen att träna på idrottsprov som vi har imorgon, så de är väldigt chill just nu, vilket jag tycker är super! kan de inte få vara så jämt? slippa stressen av att ha fyra prov på en vecka, även om det inte händer ofta så händer det ju och skulle vara väldigt skönt om man slapp de regelbudna läxorna (som man har varje vecka) så som matte och franska, det vore gött! men tyvärr ser verkligheten annorlunda ut :/ men det går inte komma undan från, för det var faktiskt jag som valde den här linjen, så då får man ta det som kommer med den. Men kan också säga att jag inte ångrar mitt beslut, för den här linjen passar mig, för att plugga är det som jag är bra på, jag är inte bra på hantverk eller nått sånt och jag inte så intresserad av de andra linjerna, så den här linjen passa som handen i handsken för mig, så att säga ;)



nehepp va ska man hitta på nu då? kanske ska ta mig en dusch, det är ju trots allt min "duschdag" idag :P haha. Ja de blir nog så, känner för att bli lite varm igen också, efter att ha varit ute kylan. så vi ses om ett tag :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0