SEGT!

ja nu är blogg.se verkligen segt! bara jag som tycker de? likaså va de igår, skulle ladda upp några bilder, men de va så segt så jag gav upp. men nu kommer det ett inlägg, ska försöka på lite foton också, om jag har tålamodet :P men annars då? skola idag igen, gick sådär halvsegt med prov och så, men som tur var de en kort dag :) efter skolan stack jag och Linnéa en sväng på stan, de som jag hade tänkt  mig att köpa fanns inte, lite surt sådär. Fast de kom några grejjer hem ;) de blev ett par uggs, en klänning, en väst och mascara :) fast har lite smått ånger :S men men, sånt är livet! nu ska jag väl försöka få i mig en bit mat, känner mig lite småkrasslig (som jag iofs har kännt mig helt lovet) ont i halsen och så :/  så hejdå så läng! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0