NOT-MY-DAY

hej! :) idag har inte varit en så bra dag, började med att jag missa bussen, så jag fick ta en annan buss. Vilket gjorde att jag missa idrotten och provet jag skulle ha, men fick göra det på rasten som tur var, så att jag inte behövde göra det senare. Men om provet blev bra eller inte vet ja inte :P haha, gissa på en del frågor ;P hehe. Ja och efter det så hade vi naturkunskap i två lektioner i rad. Inte så kul kan jag säga, helst inte när man inte fått i sig riktigt med mat, fisken i skolan är inte god! Kan säga att jag har haft bättre dagar, men imorgon är det en ny dag med nya möjligheter :)

Och vet ni vad som hände på bussresan hem? en kille spydde!!! på en ringlinje-buss!? den killen måste ha varit känslig, nej usch va äckligt! man åker ju inte särskilt länge på en sån buss, så jag fattar inte hur man bli illamående så snabbt, men som sagt han måste ha varit känslig!

nej nu ska jag fortsätta att kolla på Arga snickaren, ni får ha det så bra :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0