MEST-SPÄNNANDE-HELGEN-EVER!

Eller inte ;P ja nu va de ett tag sen jag skrev igen, kan inte precis säga att jag har haft fullt upp, för de har jag inte :P har bara inte haft lust. och ja helgen kan beskrivas som en helg i ide, har sovit den mesta delen :P och inget PLUGG! så jävla härligt, de va längesen ja hade en helg utan plugg, inte ens på lovet kunde jag slippa plugget. Men ändå har jag inte hittat på nå mer intressantare än att titta på tv, eller ja va väl på hockey igår med pappa och lena, men resten av tiden har fyllts med tv-tittande. Får se om nästa helg blir mer rofyllande eller nästnästa torsdag, gymnasiefest på Wasa ;) hehe

nej nu ska jag se reprisen av körslaget, eftersom jag missa första delen igår pga hockeyn :) PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0