LA-LA-LALA-LAA

Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg i bloggen för att uppdatera lite (och hitta uräkter för att inte göra läxor) men jag kommer inte på vad jag ska skriva, allt flyter på, skolan, träningen, läxorna och hemmet. Det är inte så kul att skriva vad man gör varje dag när det inte händer något speciellt. Fast idag så fikade jag med Denise, riktigt trevligt var det, blir långt mellan gångerna, men alltid lika kul att ses när man gör det :) sen som sagt så händer det inte så mycket, ska väl försöka, ja va var de jag skulle försöka? haha, pappa avbröt mig just, så nu kommer jag inte ihåg va det var jag skulle skriva! haha. kanske de hade nått med läxor att göra? hmm? troligtvis, men försöker att förtränga det så gott det går!


 

 


Uppdatering: eftersom internet sluta funka för ett tag kunde jag inte posta inlägget där uppe, men gör det nu med lite uppdateringar ;) ja läxorna gick sådär, hamna framför tv:n i stället, var ju "mammas pojkar" och den nya serien "Glee" som förövrigt var väldigt bra, man blev glad av den! :) och sen när jag beslöt mig för att göra lite läxor så hade en "uppsats" som ska in imorrn raderats eller nå, så då gav jag upp. och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig, så vi får höras sen:) Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0