JA!

Hej på er alla, söndag idag vilket betyder pluggdag. Men som vanligt skjuter jag upp det, sitter här vid datorn istället och hittar på annat att göra, inte så bra. men det brukar gå bra ändå :) får man hoppas :P och ja de har inte blivit nå mer förändring på designen, får fixa de när jag har tid helt enkelt :) för nu ska jag plugga *host* hehe. Och i natt fick jag sällskap i sängen ;) hehe de va katten! mys mys :) men inte så mysigt när mina fötter stack ut ur täcket, för då skulle katten busa med mina tår! hehe nej skärpning nu Emma! ska ta och duscha nu, sen ska jag plugga!


Nu när jag har suttit vid datorn istället för att plugga har jag hittat ett par skor som gärna får komma hem till mig :) och det blir nog så också ;) hehe, nej nu ska jag dra, PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0