JA-JUST-JA

jag har ju en blogg! glömmer bort den, blir alltid så, först skriver jag i några dagar sen så kommer nått i vägen och jag slutar skriva i några dagar, sen börjar jag igen osv osv. men nu är jag här ;) inte så mycket har hänt, det vanliga bara, skolan, träning, läxor, osv var redo på fest ikväll men de blev inställt tråkigt nog, var riktigt sugen nu! får hoppas de blir nått med tjejerna hemma i särna nån helg framöver :)

nej nu ska jag ta tag i pluggandet :) ni får ha de så bra! PUSS

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja vi måste hitta på nå en helg några stycken :) de va länge sen nu..



Puss !

2009-11-21 @ 15:05:37
Postat av: emma

ja verkligen! :D ja de va väl älgdansen sist tror ja. PUSS

2009-11-21 @ 15:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0