DAGEN

Hallå alla därute! :) idag har jag haft en ganska så bra dag, började med att jag hade sovmorgon, började inte förrens 12 idag, så de va riktigt härligt :) sen så hade vi matte, naturkunskap (som jag som oftast inte gillar så mycket, men idag gick de faktiskt bra:) ) och till sist företagsekonomin där vi bara skulle göra några uppgifter sen fick vi sluta. Då tog jag en buss till stan för att ta en fika med Sandra :) riktigt trevligt var det, få prata lite :) kom väl hem nyss och har inte gjort så mycket, lite läxor och så :)

Och jag hoppas att jag, mamma, Imber ska till Norrköping i helgen, skulle vara skönt att åka bort lite, shoppa lite och träffa brorsan, men vi får väl se hur de blir, men håller tummarna att de blir så:)

nej nu ska jag göra läxor, men förmodligen fastnar jag framför tv:n ;D hehe. PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0