Torsdag.

ja, nu va de ett tag sen ja skrev nu igen :P är iaf ledig idag och skulle ha haft sovmorgon, men de fick man inte för rara lilla Imber :P så upp vid 7 blev de!  men de är ganska skönt att gå upp på morgonen, hinner med så mycket mer :)
och idag ska ja inte göra så mycket, Anders kommer hit en sväng så ska vi prata lite, sen så ska jag och mina gogummor gå broarna runt med en hund (som jag inte kommer ihåg vad den heter :P) som pia lånat :) sen så ska vi (familjen) grilla här i sörberget, mums! en ganska skön dag, med andra ord :) ja just de, ska tjata lite på mamma om lite nya kläder ;P hehe, behövs! och så kanske jag ska beställa lite böcker, har ju kommit igång nu med läsningen:P

men ni får ha de bra nu, för de ska då ja ha ;P


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0