Lördag.

idag mår jag rent ut sagt piss! var och festa igår och nu sitter jag här och ångrar en del saker, men annars var det en kul kväll :)
gårdagen började iaf med att ja vakna vid 8-snåret, åt lite frukost, sen började jag hjälpa mamma och henry som ska måla om i hallarna, röjde undan grejjor och kasta en del skit, det behövdes! men sen så åkte jag till denise, vi handla och sen väntade vi in pia. när hon kom gjorde vi oss iordning och for till det stället vi skulle grilla, för att vara ärlig så var de inte så roligt där, av flera orsaker, men som tur var så var mina gummor där<3 men sen så for jag till nåt annat ställe där de var mkt trevligare! och sen så kom mina gummor dit också, så då vart de supertrevligt! ;D åkte hem vid 4 och vakna vid 9 kanske? och sen så har jag legat på soffan hela dan, götta!

nej nu ska käka lite chips och godis och kolla på tv :) ni får ha de så bra! :D

Kommentarer
Postat av: Pia

Jaa de är ju de :s Men skriv blogg gumman! :D puuuuuuuussssss

2009-05-27 @ 17:34:34
URL: http://piatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0