Lördag = företagsmässa!

Idag så följde jag och anders med mamma på företagsmässa, va ganska drygt att gå upp vid sex som vanligt ist för att ha sovmorgon, men så är de ibland ;P dagen började med att vi hjälpte mamma att packa upp sina grejjer vid hennes bås, sen så såg jag, anders och imber (som också var med) på danshow, sen så gick vi väl runt och kolla lite också och va barnvakt;) men Imber ville bara sitta i en fåtölj som var mittemot mammas bås :P hehe., vi åkte sedan och handla lite åt mamma och mormor,  Imber skulle förstås ha lördagsgodis, så då skulle vi plocka lite lösgodis, först så lyfte hon på ett lock och skulle ha det som var där, sen så var det den bredvid o.s.v hon skulle tydligen ha av allt:P haha, men de fick hon förstås inte :P
  när vi hade gjort det hälsa vi på mormor en sväng, fick lite fika :) sen så var det dags för Imber att sova middag, så då åkte vi en sväng så att hon skulle få sova, åkte och visa Anders sommarstugan i evertsbergs-sjöarna, lite andra släkt-stugor runtomkring, tog väl en trekvart, för då vakna Imber igen, kort middags-sovning. då drog vi till mamma en till sväng, sen blev de östängs och hamburgare! mmm så gott!, sen drog vi tillbaka till mamma och va där tills de sluta, såg nå grejs där de höll på såga/hugga ved, som sport och lite annat. sen plocka vi ihop grejjorna och for hem! trevlig dag, träffa lite folk man inte sett på åratal, fick nästan lust att flytta tillbaka dit, men vi får väl se, nån vacker dag kanske ;P för jag känner mig verkligen som hemma när jag är där.







Nej nu ska jag ta och kolla på lite Robinsson och tjocka mig med chips och godis, mumma!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0