Ingen bra dag..

Nej idag var heller inge bra dag, fick reda va ja låg i vissa ämnen, hade VG i matte (hade intet förväntat mig nå annat) ett svagt VG i engelska, de kändes inte bra, för förra terminen låg ja på MVG och hade typ MVG i allt jag gjorde, men vi bytte ju lärare den här terminen, men kändes inte bra att ha sänkt sig så :/ sen så fick ja reda på franska prov, fick IG :P haha första IG:et ja fått, men de e ju inte mitt starkaste ämne, om man säger så, fast ja skulle nog få G-VG ändå :P om de sista vi ska göra blir bra:) men en sak lyste iaf upp min dag, fick MVG på ett naturkunskapsprov om energi, hade alla rätt och det stod till och med bredvid MVG:et att de va toppresultat! så då vart ja glad :D och de hade ja bara pluggat på en dag innan, kändes bra :)

Vad har hänt annars då idag? inte så mycket egentligen, skola, hem, laga mat, duscha och nu är jag här :) ska väl plugga lite också :) så nu bör jag dra, så hade!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0