Hemma:)

ja nu är jag hemma, fast de var ju ett tag sen jag kom iofs :P men men, idag har jag inte gjort mycket, skolan, bussresa, hem och på byn en kort sväng, sen har jag busat med syster Imber och ätit :) de var min dag de ;P

och nu längtar jag tills nästa helg, på fredag blir de grillning hos Frida i orsa, med klassen :D sen så bär det av till Skeer!! Wihoo :) och antingen på lördag lr söndag bär de av till kupolen för shopping, med Denise, Amanda och kanske Linnéa :D kul helg! känns som om de var länge sen nu..

jag vill också säga tack till alla som sa sin åsikt i föregående inlägg, det hjälper! :)

nej nu ska jag ta och kika på lite kläder, se om jag hittar nå ;)


älskar er gummorna mina<3 och pia och denise får ha så kul på boggberget imorgon ;P

Kommentarer
Postat av: Pia

Vi älskar dig! <333 tack de ska vi, pussssssss gumman <3333

2009-05-29 @ 23:40:39
URL: http://piatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0