........

Idag är de måndag igen och skulle inte säga att jag har haft en bra dag idag:/ vakna helt enkelt på fel sida lr rättare sagt en deppig sida, hade bara lust att lägga mig igen och dra täcket över huvudet, men det kunde jag ju inte för hade salskrivning som sagt. aja sen fortsatte dagen, de regnade, bussen var försenad så ja hann precis till salskrivningen och den gick väl sådär, åt lunch och hade bara estetisk sen så då var ja "sjuk" :P

nej nu längtar jag till helgen igen, långt kvar känns de som, har inte så mycket läxor den här veckan, som tur är :)
ska nog göra iordning mig för lite träning nu, blir body pump ikväll:) ni får hade så bra!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0