den 16 maj 2009

ja de var ett tag sen ja skrev här, men de har hänt mkt saker i mitt liv nu, så jag har inte haft tid helt enkelt och skriva något..som ni alla kanske vet (eller iaf ni som är vän med mig på facebook) så har jag gjort slut med min kille (eller ni kanske inte visste att det var jag, men aja) och anledningen till detta var att jag inte har några känslor för honom längre eller sånna känslor man behöver för att vara ett par, men, kan jag tillägga, jag älskar honom fortfarande, som en vän och det skulle göra väldigt ont att förlora honom helt och jag gjorde de för att jag tyckte att det inte vore schyst att vara i ett förhållande där ena är kär och den andra inte. Nu har jag sagt detta och nu behöver ni inte spekulera i detta ämne.


sen så har jag klippt mig också, blev lite mer uppklippt och snedlugg, blev inte så jättenöjd, men ska fixa det på mitt egna lilla  vis :P för hon som jag klippte mig hos var väldigt stressad, hon hade hamna efter i schemat, så hon hann varken tvätta mitt hår eller fixa det, men nu har jag tvättat det, nu återstår bara fixningen :)







En älskad bild;P


saknar er mina gogummor!<33
och tack för stödet, det behövs! älskar er<3

Kommentarer
Postat av: Pia

EMMA JAG ÄLSKAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333333333333333



Vi saknar dig massa mkt, men på tisda lär vi ses! Klart vi finns här för dig, alltid. vad de än är. Du är guld värd gumman å ja hoppas allt löser sig. <3333

2009-05-16 @ 17:21:44
URL: http://piatherese.blogg.se/
Postat av: Denise

Saknar dig emma å finns här om de är nå vettu! <3 Måste sen nu snart :) pussar älskar dig<3

2009-05-16 @ 18:24:51
Postat av: emma

tack Denise! :) och det måste vi, har varit dåligt med det den sista tiden :( älskar dig min gogumma<33 pussss!

2009-05-16 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0