Alexander Rybak

Ja denna kille vann eurovision songcontest igår och jag fr lov att säga att låten Fairytale verkligen var bra, går och nynnar på den hela tiden och det som jag förundras mest över är hur länderna skippade sina vanliga grannlands-röstning och röstade på något som är bra, för de öste höga poäng över honom, det är något jag gillar! det är möjligt att vinna om man har en bra låt.

det var väl höjdpunkten på min helg :P har inte gjort så mycket annat, läste ut en bok igår, träna idag sen lite läxor, skönt att vara i mora ibland, så man får komma ikapp lite med allt som ska göras, när man är hemma i särna är de så mycket andra saker man ska göra:P




Alexander Rybak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0