8 maj 2009

Fredag igen, skönt! min pappa fyller år idag också, 53 år gammal blir gubben ;P han har förresten kommit hem idag från 1 veckas semester i Mallorca med Lena, va avundsjuk ja blir!

Annars har det inte hänt så mycket idag, först skola, sen bussåkning med en av dom bästa! Pia<3 hoppa av vid sörberget, där Anders hämta upp mig, han håller på med min lekstuga, som Imber ska få låna nu :P de va väl lite med taket och så. mormor va också där, hon passa Imber idag, eftersom mamma är på möte i rättvik och så mådde Imber inte så bra:S vi fick iaf mat där som momor lagat, de blev köttfärslimpa med potatis och nån sås och mormors egna inlagda skivade gurkor, supergott! sen så for alla, jag och anders hem till anders, mormor och Imber for en sväng upp till Hea för att hälsa på kusinerna. kanske far ner på OK för att handla lite godis ;)





Jag och Lisebergskaninen (6 juni 2008)
(jag var förresten blond då;P)

Vilka minnen:) snart ett år sedan klassen var ner till göteborg och liseberg nu, då var tiden som bäst! vi hade bara roliga grejjer kvar, åka till göteborg, några slappa dagar i skolan (med brännboll mot lärarna) sluta nian och till sist den berömda 9:an festen ;) och såklart ett helt sommarlov framför oss, längtar riktigt mycket till den tiden nu och gamla klassen, den va bäst! om man undgår från vissa ;P


nej nu ska jag dra och försöka va social;P

Kommentarer
Postat av: Pia

Du är bäst gumman<3 Ja saknar allt riktigt jävla mkt , spec nu på slutet :/ Allt va perfekt då, vi hade så kul tsm. Men vi får väll ta å dra ihop gänget å ha en fest i sommar? lr va tkr du ;)? Älskar dig mest <3333

2009-05-09 @ 17:13:07
URL: http://piatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0