07.05.2009

rätt skön dag idag, hade nationellt och de gick väl sisådär, får väl se sen då när resulatet kommer, hur bra de va :P och sen så slutade vi ;P väldigt härligt! då skulle vi iaf äta mat, men de va kö ända ut till entrén i stora matsalen, eftersom alla (ettor) sluta med sitt prov då och alla skulle äta, iaf så bestämde sig jag, amanda och linnéa att skita i lunchen i skolan och fara hem, eller iaf jag, för dom skulle äta lunch på stan. påväg hem från busshållsplatsen började de regna, inte så trevligt eftersom jag hade sandaler på mig (var sol på morgonen) så då skyndade ja mig att ta posten och in igen. fick ett paket som hamnat fel, så då måste ja lämna tillbaks de, suck! men kan ju ta de påväg till träningen.. men iaf sen så gjorde jag lunch och lite smågrejjor, nu måste ja laga lite mat, ni får ha de bra!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0