slapp dag idag :)

ja idag är en dag som man kan kalla slapp, vi börja 8 och sluta halv 12 och eftersom vi har temavecka nu så höll man bara på med de, gööööött! sen så åkte ja, amanda, linnea och några från klassen ner på stan, till slut blev de bara ja och amanda:P vi gick och kolla lite och såklart blev de lite inköpt å ;P ett par jeans från crocker och ett linne från jc, jag känner mig nöjd :D! sen så har de väl inte hänt så mycket, slappat bara:P

sen så kan jag inte beskriva hur mycket jag längtar till påsk, de händer så mycket positivt då ;) jag slutar jobba på Idre Fjäll för säsongen (och de ska bli otroligt skönt att få vara ledig på helgerna) jag ska ut och festa, sist jag gjorde de var på nyår, så jag känner att de e dags :P och sist men inte minst så ska jag tatuera mig på lovet, härligt!:D ååh! va ja läääängtar!





Nya kläderna :)

Kommentarer
Postat av: pia

Min snygging :) <33

2009-03-31 @ 22:15:25
Postat av: Emma

Och du är min ;)<33

2009-03-31 @ 22:37:05
Postat av: Amanda

Snyggt det var tillsammans! (: DU ÄR SNYGG

2009-04-05 @ 18:46:31
Postat av: Emma

Thank u amanda :D du e snyggare!

2009-04-07 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0