.............

ja den här dagen började inte på de bästaste vis, jag försov mig (glömde att ställa klockan) och vakna 10 i 7 och ja ska gå till min buss kvart över 7, så de var bara att dra på sig lite kläder, äta frukost och dra, och första timmen hade ja franska och glosförhör som ja inte tränat på :S fick dessutom veta att vi ska ha prov på 3 kapitel veckan innan lovet, inte så upplyftande:/ aja, hade iaf håltimme sen, för vår bildlärare var borta, så då passade ja på att sminka mig( tog med mig smink:P) och sen så gick ja, amanda och linnéa till bildsalen ändå för att göra färdigt några arbeten, sen vart de lunch och så skulle vi ha svenska, men de slingrade vi oss ut:P hehe, så då satt ja, linnea och rizgar ute i solen och då kom piagumman (vi skulle på stan) och ja gick med henne och vänta på fisen. när hon kom gick vi ner på stan och satte oss i kaffestugan och pratade:) sen så kolla vi i lite affärer, köpte nå grejjs till anders (han hade beställt av mig:P) på hm och fick mig en handfull med gratisprover av läkerol :P haha, och sen åkte ja hem :)





29 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha :D Mys va de. måste vi gö minst 1 ggn i veckan duu ;) <333

2009-03-20 @ 21:57:52
Postat av: emma

ja de lär vi gö ;) <33

2009-03-30 @ 17:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0