1 månad kvar:D

ja idag har de som vanligt inte hänt så mycket, har gått i skolan 8-15, hade ganska slappa ämnen idag så de va skönt:) men oroar mig för morgondagen, den är så dryyyyyg!, har typ 5 lektioner och en lång hål timme och jag har dessutom prov i samhällskunskap:S börjar bli riktigt orolig nu och så skulle vi tydligen ha nationella prov i engelskan (pratdelen) och så har jag läxor i franska:S:S:S:S:S, de är den drygaste dan på hela veckan:/
snart ska de iaf bli lite bodypump på mora hälsan, trodde aldrig att ja skulle säga de här, men de ska faktiskt bli skönt, fast man blir helt slutkörd, men har väl kommit in i träningsträsket antar ja :P



och så kan ja tillägga att det är endast 1 månad kvar tills ja ska tatuera mig:D även om ja skrev de igår, ja blir bara så himla glad av att tänka på det och nervös :P hehe



älskar diiiiiiig!<3 endast 4 dagar kvar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0