Tränat!

så nu har jag tränat och vad gött de va! :) var ju som sagt 2 veckor sen jag sist tränade, alltid lika skönt då man vilat ett tag och sen börja träna igen, tycker då iaf jag ;P blev inte så mkt ändå, sprang kanske en kvart, sen gjorde jag magövningar och inget mer :P ska sluta och göra så mkt benövningar för att de gör att mina ben blir mkt större "biffigare" ;P, dom har verkligen gått ner i storlek de här 2 veckorna, tycker jag :P och jag vill ha slanka ben, inte biffiga :) om jag nu kan få det, men det är iaf en dröm ;D ja juste jag cykla dit&hit och det räknas ju också, eller? ;) men men nu ska jag ta och duscha och befria er från mitt snack om träning :)



so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0