torsdag.

ja, nu har ja redan hunnit jobba 4 dar på äldreboendet, de senaste 3 dagarna har jag varit på rockstugan! :) och så jobbar jag imorgon när alla andra är lediga :( buhuu...och så känner jag mig helt slut nu, jobba till 12-13 (jobba in lunchen) och sen när jag kom hem fick jag kratta gräs, trodde aldrig att de skulle ta  slut, har nog inte de heller, mamma är där ute nu och krattar :P detta pga  att  vi fick lov att slå gräset eftersom de va så högt, måste tillägga att vi fick hjälp av Imber också med krattningen så hon blev helt utmattad :p hehe


morgondagen ser jag inte så positivt  på, med detta väder? nej usch fyfaaan, men får hoppas att allt de andra roliga väger upp de tråkiga vädret! :) får ju som sagt vara med mina bästa! :)<33

nej nu ska jag kolla på lite tv och fundera på en stoor fråga, godis eller icke godis? egentligen inte (har ätit något onyttigt varje dag denna vecka) men de är ju såå gott! :D




puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0