städa..

ja nu snart ska jag städa lite, lovade pappa att ja skulle dammsuga, så lär väl göra de innan han kommer hem, vilket är vid 3-tiden :P så ja har inte så bråttom :P men ändå, skönt och ha de gjort! :)

idag har varit en vääääldigt slapp dag, på idrotten hade vi indian-smyg och de va väldigt roligt! :D haha, ja kanske är lite barnslig av mig, men vem bryr sig? :P hehe sen så hade va samhällskunskap där vi verkligen inte gjorde mkt, sköönt! hann städa ur skåpet och lämna in nyckeln också :) sen så var de meningen att ja och Linnéa skulle på stan innan vi skulle hem (jag behöver ansiktskräm), vi åkte in till stan, men när jag såg min buss stå vid busstationen så hoppade jag på den, för att ja orkade inte vänta en timme på att nästa buss skulle komma och så har jag tröttnat på att gå på stan nu, har gjort de allt för ofta sista tiden, då är de lätt att man tröttnar. men iaf när jag kom hem gjorde jag mig en sallad som lunch och satt vid tv:n och nu datan :)

aja, drar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0