skärpning!

ja nu får de allt ta och bli lite mer skärpning från min sida gällande bloggen, på sista tiden har de inte kommit många uppdateringar, men detta kan ju också bero på att man inte har varit hemma :P

men iaf tänkte berätta lite om midsommarhelgen :) på midsommarafton åt jag middag hemma i sörberget m. familj och henrys släktingar, de blev tjälknöl med potatisgratäng och sallad, mumsfillibaba! och jordgubbar och glass till efterrätt, men eftersom ja skulle till denise så hann ja inte äta de. hos denise gjorde vi oss iordning lite, sen kom carro och kajsa och vi satte oss ute på verandan med erik D. vi väntade in skjutsen som skulle komma, pia ;D när hon kom så hoppa ja och denise in och åkte några raggarvändor och jag var jättepissnödig, inte roligt! så de första jag gjorde när vi kom till nattis (dit vi skulle) var att springa på toan :P haha, men det var väldigt trevligt hos nattis, kom ganska mkt folk och vi spelade lite kubb och sånt, mot slutet var de inte så kul, men men så är de! sen så skulle vi på parken och ja gick med josse och sandra N eftersom pia och denise gick innan, väl på parken träffa jag dom igen :) och de var rätt så kul på parken, träffa lite folk och så :) efter parken drog jag med pia, anton, johan, johan och lillis (tror ja att de va:P) till torgvagnen, där jag fick en hamburgare av anton, tack! :) detta kanske pga mitt beteende påvägen dit :P haha, kan säga att de innehöll lite tårar (men ja storböla inte!) aja, sen kom denise och de blev "efterfest" hos henne, eller ja stack typ direkt hem, var trött och alldeles kall, var helt blå om fingrarna :S och så hade ja tappa rösten nästan, real bad!

dagen efter så vakna jag, satt mig i tv-rummet med Imber och kolla på astrid lindgren filmer och fick te och fil :) sen baka jag och Imber en kladdkaka :)  och eftersom jag skulle ut igen så duscha jag, gjorde mig iordning, åt mat sen for ja på byn igen, till denise, där vi hade vår egna lilla förfest ;) hehe, sen stack vi ut och gick lite, satte oss i busskuren (lillis också):P sen gick vi för att vi skulle på parken (någon hade 40-års fest) men då blev  vi stannade av dennis, erik D, viktor(chaufför) jonny i dennis bil, som sa att man inte kunde komma in om man inte var bjuden, så då hoppa vi in i bilen och for och åkte typ hela kvällen :P kom in på parken sen, dansa med några och åt korv sen stack vi, åkte lite mera bil och sen så for vi hem och sov :P

idag har jag faktiskt varit i älvdalen :) mamma ringde ock väckte mig imorse och undra om jag vela följa dom till stugan i dåråberg och kolla lite och de vela jag, så efter en timme kom dom och hämtade mig..när vi kom fram åt vi på fyrklövern, mums! sen åkte vi till dåråberg, var där ett tag sen for vi hem :)

oj, nu blev de ett långt och detaljerat inlägg, men men :)







I wanna meet someone new..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0