hohoho

ja nu blev de lite lång tid med inläggen igen, men så blir de ibland:) tänkte skriva lite om vad som hände i helgen, i lördags så grillade jag, pia och denise hos denise, sen kom väl lite mer folk insläntrande innan vi for på 9:an festen och där var de riktigt kul, slutade iaf inte som våran :P men till slut for vi på dragspelstämman och där var de också trevligt, i början iaf, började väl nyktra till mot slutet :P så jag och denise for till henne och sov där :) och på söndan var jag hos denise ett tag innan jag for hem :)

och idag har jag börjat jobbat på äldreboendet, satt mest där och titta på :P men spelade lite fia med knuff med några tanter och efter lunch så satt jag hos Greta(?) och kolla på tv tills ja sluta :P hehe, aja lättförtjänta pengar :D

nu börjar jag längta till midsommar :D!


pussar på mina sötaste <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0