?

Why is it so, that when your drunk you could be how nice as possible, but when your sober you act like I'm not there because of what I done.. (detta tillägnar jag åt flera personer:) )


och förlåt för att jag inte har skrivit så mkt, men bloggen har inte varit det viktigaste just nu, men hade en trevlig helg med mkt sol och bad (även igår) har blivit brun nu, fast inte så mkt som ja skulle vilja bli ;)  men men, idag har jag jobbat sista dagen på sommarlovet, så nu har jag sommarlovet framför mig :D jobbade iaf till 1 sen så åkte jag till dagis med pia och denise (på moped) och var där tills mamma kom :) va kul och leka lite faktiskt ;P hehe fast de blev mest att ja skulle putta på dom och så, men de var riktigt roligt! :)

och längtar redan tills imorgon, för då blire smörgåstårta hos denise! :D

finns inge mer å säga, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0