ensam..

jag känner mig så ensam just nu, vet inte riktigt varför:/ har inte träffat pia och denise riktigt på ett långt tag nu, känns de som och just nu behöver jag er, måste få träffa er, annars blir ja knäpp! blir så osäker på allt, på vänskapen och sånt. ja de kanske låter knäppt, men jag är så osäker på mig själv, så att ja blir alldeles hispig och konstig när jag inte träffat mina kompisar på ett tag och inte blir de bättre av att man bor långt ifrån varandra och själv dessutom. jag försöker ändra de och har gjort de ett tag nu, men de går fan inte! jag är inte perfekt, jag är en människa!


och så har jag varit hemma idag, har hunnit med ganska mycket, nästan färdig med samhällskunskapen, tvättat, diskat och nu snart ska jag fixa lite med papper som ska in till kommunen (sommarjobbet), något positivt iaf:)

saknar er<33

Kommentarer
Postat av: Pia

Men gumman! Klart vi ska träffas, har bara vart så mkt nu på slutet.. måste ändra på de! Vi saknar dig åxå. Älskar dig snuttan <33



// Pia å Denise

2009-06-03 @ 15:42:08
URL: http://piatherese.blogg.se/
Postat av: emma

bra de :) de förstår ja, har varit så för mig å :/ älskar er massa mycket<333

2009-06-03 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0