dbjbvdbkjsd

ÅHHH! är helt slutkörd i skallen och sen så ska man skriva en uppsats på 4 sidor och jag hittar ingen insperation, har försökt att skriva, men hittar inte någon bra information och jag vet inte hur jag ska lägga upp det, men har iaf skrivit en sida av fyra som ska vara inne på torsdag, kul....not! men men det är sista rycket och man får väl ta av de sista krafterna nu.

vet faktiskt inte vad ja ska skriva, för så mkt har inte hänt i mitt liv, känns som om jag har varit i en bubbla av plugg ett tag nu, avskärmad från resten av samhället, men det är något jag ska ta igen nu i helgen!

jajuste, har inte berättat att jag har fått sommarjobb på äldreboendet i särna, blir 2 veckor där, ett kommunjobb. och det bästa är att jag bara behöver umgås och promenera med de äldre i två veckor och få pengar för det. lätt jobb ;D me like!

ja det här blev kanske ett ganska hackigt inlägg men så blir det när man inte skriver så ofta :P men de ska jag också ta igen nu, efter allt plugg:)


ni får ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0