Avslutningsdagen.

ja idag har de blivit så att jag inte har skrivit något inlägg, förns nu då. men dagen började med en liten sovmorgon, jag fixade mig, packade och åt frukost, sen skjutsade pappa in mig till skolan där kören sjöng i aulan och några rektorer pratade, sen bar de av till klassrummet där vi fick glass :D men de var också sista gången vi samlades som klass Sp08c, känns sorligt :( men iaf jag åkte hem till pappa och vänta på att mamma skulle komma (hon skulle hämta mig), när hon kom så åkte jag, pappa, mamma, henry, Imber, Andreas (dom följde också med) till kinarestaurangen och åt där, fick en liten blomma i en kruka av mamma o co, fast jag hade sagt att det är inge spec att sluta ettan i gymnasiumet :P haha, men men roligt ändå :) sen åkte vi hem, blev ett stop på östängs också, skulle ju ha efterrätt, GLASS! :D hehe, blev även ett stop hos mormor innan vi skjutsade andreas hem till sig, sen fortsatte vi vår färd hem till Särna, sen har det inte hänt så mycket, sett på "lotta på bråkmakargatan" med Imber :) trevlig dag :)


snart ska jag gå och lägga mig, måste vara uppvilad inför morgondagen :) först ska jag till ett ställe där jag eventuellt kan få sommarjobb, isf blir de nästan hela sommarn, hejdå sommarlov! men vi får se hur de blir imorgon :) bra med pengar! och sen så får vi inte glömma att det är fest imorgon och att jag får träffa mina gummor<33 längtar väldigt mkt! :D


hejdå!

Kommentarer
Postat av: amanda

Det är så tråkigt att våran klass splittras :(

SP08C! <3

2009-06-13 @ 23:06:22
URL: http://amandalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0