vad ska man göra nu?

idag blev det inget morgoninlägg för att jag hade fullt upp med att städa! dryygt vare, men ibland lär man ju hjälpa till lite också :) och nu har solat kommit fram, fantastiskt! och prognoserna inför helgen ser bra ut, åh vad glad jag blir av detta! :D och jag ber till vädergudarna att det inte ska bli något regn i helgen, hoppas, hoppas, hoppas! håll tummarna och allt det där för oss alla som ska till Idre Yran :D och vet ni vad? det är bara 2 dagar dit, så jippiiii! :D hihi


men men va ska man hitta på nu då? se på tv, ringa Linnea lr fortsätta sitta vid datorn? det är svårt det där :P men jag kan ju iofs titta på tv medans jag har datorn i knät och så kan man ju ringa samtidigt! :D ja man kan faktiskt göra tre saker samtidigt! :P haha, ingeting är omöjligt (tänk er den frasen med dalmål :P) hehe, nej lär väl sätta igång med att göra dessa saker ;)


puss

Kommentarer
Postat av: therese

tydligen ska de ju bli regn hela helgen,...

2009-07-08 @ 07:24:04
URL: http://tyttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0